    From: "225" <...@...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Raty i brak umowy w banku (długie)
    Date: Thu, 6 Mar 2003 11:59:05 +0100

    > Dane osobowe i wysokość mają prawdopodobnie z komputera. Jeżeli nie mają
    > umowy to raczej niewiele zrobią. Gorzej będzie jak znajdą umowę za 2 lata
    > ty nie będziesz spłacał rat.

    No dobra, ale jeżeli w piśmie wysłanym do nich zaznaczę, że w przypadku nie
    dostarczenia umowy (oryginału badź kopii) w wyznaczonym terminie (oczywiście
    sensownym) proszę o wydanie oświadczenia, że od dnia takiego a takiego do
    dnia dostarczenia umowy nie wiążą mnie z nimi żadne zobowiązania to co wtedy
    ?? Czy mogę żądać czegoś takiego?? No bo z niby jakiej racji mam płacić raty
    bankowi, w którym panuje taki bałagan, i w którym na przysłanych blankietach
    widnieje inny numer umowy niż na samej umowie ?? Przecież coś tu jest nie
    tak....nie mam racji ?? Przecież ja chcę tylko wyjaśnić całe zamieszanie, a
    nie na siłę uchylać się od płacenia. No ale jeśli ktoś ma taki bałagan, to
    dla mnie nie jest on na tyle wiarygodnym miejscem, żeby kierować do niego
    swoje pieniądze do czasu szczegółowego wyjaśnienia sprawy - a takim właśnie
    wyjaśnieniem byłoby wysłanie umowy. Czy jak tak dużo oczekuję ???

    pozdry i dzięki za odp
    225