  • Data: 2003-03-07 09:33:42
    Temat: Re: Raty i brak umowy w banku (długie)
    Od: "225" <...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Może przejdź się do dyrektora banku/oddziału i weź z nim pogadaj.

    Za daleko (około 170 km) - wyślę jednak polecony w tej sprawie...

    > Dzięki temu rozwiążesz sprawę, jak dobrze zagadasz to może coś na tym
    > zyskasz...

    Chyba tylko to, że pooglądam sobie marmury :-)

    > Jakieś "cielę" w banku może straci przez to robotę.

    Hmmm....nie wiem jakie procedury obowiązują w tym banku, natomiast prawda
    jest taka, że jeśli chodzi o pieniądze to nie ma sentymentów - wiem, że to
    brzmi chamsko ale takie są fakty, podobnie zresztą myśli pewnie bank

    > Moim zdaniem na późniejsze włóczenie się po sądach (jak zrozumiałem może
    do
    > tego dojść) szkoda Twojego czasu i energii.

    Na to jeszcze jest za wcześnie a podejrzewam, że nawet do tego nie dojdzie,
    chociaż z drugiej strony jeszcze nigdy nie byłem w sądzie w takiej sprawie
    :-)

    >Lepiej iść na spacer :)

    Wiadomo :-)

    pzdr