  • Data: 2011-05-27 06:48:15
    Temat: Re: Radosław Sikorski pozywa...
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:

    > A co jest trudnego w identyfikacji komputera po logach od providera, w
    > których będzie widać jakie MAC-adresy łączyły się z netem o danej
    > godzinie przez źle zabezpieczony router?

    mityczne Mac adresy. Problem w tym, że zmienić je w większości
    przypadków jest bardzo prosto.. Ba - sam mam jeden komputer, którego
    jedna partia (kilkaset sztuk) ma kartę sieciową wbudowaną z takim samym
    mac-adresem (taki błąd projektowy).

    > Myślisz, że skąd policja i w
    > jaki sposób zdobywa informacje o userach? Provider prawdę Ci powie.

    Provider powie co najwyżej z jakiego adresu ktoś się łączył, więc można
    namierzyć co najwyżej router, a i to nie zawsze...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl