  • Data: 2008-01-23 05:21:16
    Temat: Re: Radary w Wawie... ;)
    Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Sky" <s...@o...pl> wrote
    > "Na jednym z mostów gdzie zainstalowano radar
    > twardy 30GB dysk zapchał się już po godzinie"

    Żeby zapisać 30 GB danych w ciągu godziny, to musiałby zapisywać ze
    średnią prędkością ok. 8 MB/s. Nie wiem w jakiej rozdzielczości i
    kompresji zapisuje te zdjęcia, ale niech przeciętne zdjęcie zajmuje 4
    MB, to musiałby pstrykać 2 zdjęcia na sekundę non stop przez godzinę.
    No chyba że w RAW te zdjęcia przechowują, to wtedy dosyć szybko można
    taki dysk zapełnić...

    Pete