  • Data: 2018-12-09 20:20:27
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > On 2018-12-09, Kviat <Kviat> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Zapewne ma pojęcie, tylko specjalnie prowokuje.

    Nie jestem do końca o tym przekonany.

    > A że normalne prowokacje już przestały działać, to zapewne
    > następne w arsenale są takie "bulwersujące". Olej, szkoda czasu.

    Tyle, że tacy ludzie istnieją naprawdę.
    Normalnym ludziom takie myślenie wymyka się z jakichkolwiek kategorii. W
    stylu, "to niemożliwe żeby dorosły człowiek, który skończył szkołę,
    potrafi pisać i czytać, tak myśli". Więc to musi być prostacka prowokacja.

    Nie, nie musi. I to jest jak najbardziej możliwe. Np. ofiarom gwałtów
    sugeruje się, że zostały zgwałcone, bo nosiły za krótkie spódniczki,
    albo że to ich wina (również na policji, również w sądach... też
    prowokacja? Toż przecież, to są realni ludzie.), że szły przez park.
    Piszą coś takiego dla prowokacji? Wiedzą, że to bzdura i mimo tego
    pieprzą głupoty?
    Nie przekonuje mnie argumentacja, że dorosły człowiek pisze takie
    kretynizmy w celu prowokacji.
    Napisałbyś coś takiego?

    On faktycznie tak myśli. W pale mu się nie mieści, ze ktoś dopiero po 50
    latach wyrzuca z siebie coś takiego na widok publiczny. No skoro po 50
    latach, i przez 50 lat dało się z tym normalnie (w jego pojęciu
    normalnie...) żyć, to może to nie było takie straszne, albo zwykła
    dziecięca wyobraźnia i teraz konfabuluje?
    W pale mu się nie mieści, że te 50 lat, to właśnie dlatego, że to było
    tak straszne, a nie zwykła kradzież portfela w markecie.

    Nie chcę za bardzo odbiegać od tematu, ale to samo jest z rasistami
    itp., ten sam mechanizm. Ludzie chodzą do szkoły, uczą się historii,
    potrafią pisać i czytać, a mimo tego rasiści istnieją. Normalny człowiek
    tego nie rozumie, ale oni istnieją i ich "tfurczość" i "precyzyjne
    rozwinięcia myśli" to nie jest tylko szczeniacka prowokacja.

    Pozdrawiam
    Piotr