  • Data: 2018-12-09 19:43:35
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > On 2018-12-09, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jeśli masz takie "rozwinięcia myśli", to znaczy że mentalnie
    > jesteś chujem złamanym i tyle. Niezależnie od tego jak sobie
    > to będziesz rozwijał i uzasadniał.

    To samo chciałem napisać, ale mnie uprzedziłeś. Dziękuję.

    Od siebie dodam, że jego brednie nie mają nic wspólnego z "precyzyjnym
    rozwinięciem myśli". To zwykłe brednie.
    Precyzyjnym rozwinięciem myśli, dlaczego ludzie dopiero po latach
    ujawniają takie rzeczy, mu przedstawiłem. Precyzyjne, bo zgodne z
    rzeczywistością. Tylko człowiek kompletnie pozbawiony empatii nie
    rozumie dlaczego nawet dorosła zgwałcona kobieta ma problem ze
    zgłoszeniem się na policję, a co dopiero dziecko.

    Pozdrawiam
    Piotr