  • Data: 2020-10-19 18:06:01
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f8c82e5$0$602$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 18.10.2020 o 16:54, Kviat pisze:

    >To były takie czasy, że ogłoszenie przez ówczesne zarzutu raczej by
    >zostało uznane po prostu za prowokację. Oczywiście co innego jakiś
    >zarzut "tu i teraz". Takich rzeczy nikt nigdy nie próbuje zamiatać
    >pod
    >dywan".

    Hm, czy sie nie probuje ... sam podawales, jaka wladze ma biskup.

    Raz - ludzie nie zglaszali. Teraz zglaszaja - po 20 latach, kiedys nie

    Dwa - mielismy w KK zapisy o seksie z maloletnimi i "innych
    czynnosciach seksualnych" ? Moze nie bylo jak postawic zarzutow ...
    choc akurat dla propagandy to nie przeszkoda, moze nawet zaleta.

    Trzy - "walka" w taki sposob faktycznie mogla byc nieskuteczna, bo
    rodacy zaraz pomysla, ze to wredna propaganda.

    Cztery - SB faktycznie wolala miec haka, ale w tym celu trzeba sprawe
    zatuszowac. Moze nawet nie trzeba sie bardzo starac - wystarczy
    pozwolic dzialac silom prokoscielnym.

    A moze po prostu ksieza byli lepsi ?

    A moze wladza sie dosc szybko pogodzila z Kosciolem - wszak ten
    Fundusz Koscielny to rok 1950 ...

    >Po za tym media były dostępne aktywnie niewielkiej grupie osób. Teraz

    Nie tak znowu malo, chyba, ze mowimy o czasach bardzo wczesnych.
    Prasa, radio, telewizja - przeciec to szlo w miliony.

    >każdy idiota może internecie udawać "dziennikarza śledczego". Jeśli
    >zarzut się potwierdzał, to winny dostawał wyrok i nikt nie był
    >zainteresowany ogłaszaniem tego. Ówczesne gazety nie wypisywały
    >bezkarnie - jak teraz - głupot.

    Watpie. Jak wladza kazala - to pisaly.

    >Zauważ, że w Polsce w roku mamy ponad tysiąc ujawnionych przypadków
    >pedofilii, a dziennikarze piszą o pojedynczych przypadkach.

    Ale zauwaz, ze to z reguly sprawy niepubliczne.
    Jak wladza nie chce, to rzecznik prokuratury nie poda informacji i
    dziennikarze mało wiedzą.

    J.