  • Data: 2020-10-19 19:14:56
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.10.2020 o 17:10, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale czy to jest koncert zyczen, czy maja prawo bez twojej zgody ?

    Nie mają prawa w sensie elementarnej przyzwoitości oczywistej dla
    każdego normalnego człowieka.

    Formalnie mają prawo, bo sami sobie takie prawo wymyślili.
    Pokaż jakąś inną organizację, która sama może sobie wymyślić prawa w
    zamian praw obowiązujących wszystkich innych.
    RODO obowiązuje tylko te kościoły, które nie obiecały, że same stworzą
    swoje własne procedury.
    No i stworzyli (a przynajmniej tak twierdzą, bo kto w tym kraju odważy
    się to sprawdzić?). Zgodnie z tym co stworzyli mogą przetwarzać dane
    również byłych członków, a prawo do usunięcia danych nie przysługuje w
    przypadku, gdy dane dotyczą udzielonych sakramentów.
    Co ciekawe, klechy mają tak duże wpływy, że samo RODO daje im taką
    możliwość tworzenia osobnego prawa. Ta choroba, że pozwala się tworzyć
    prawo ludziom należącym do sekt religijnych, toczy nie tylko Polskę
    niestety.
    To tak jakby nagle zaczął mnie obowiązywać wewnętrzny regulamin jakiegoś
    towarzystwa filatelistycznego, do którego nigdy się nie zapisywałem.

    > Poza tym - czy zgody nie udzielili rodzice, oczywiscie nieformalnie, bo
    > wtedy nie byla wymagana ?

    Bez związku.
    Jakby mnie rodzice zapisali do towarzystwa filatelistycznego, to bez
    problemu mógłbym się wypisać. Z kościoła nie mogę.

    > Zgodnie z RODO - masz jednak prawo domagac sie wykreslenia ... tylko czy
    > RODO dotyczy ksiag koscielnych ...

    Oni są ponad prawem. Co najwyżej zrobią adnotację przy moich danych, ale
    ich nie usuną, bo jako ochrzczony jestem przecież katolikiem dla mojego
    dobra, czy tego chcę, czy nie. Więc co za różnica czy jestem katolikiem
    bez adnotacji, czy z adnotacją?
    To paranoja, ale wyznawcy nie widzą w tym nic dziwnego, albo udają, że
    nie widzą, bo boją się zgrzeszyć myślą przeciwko kościołowi i pójść do
    piekła.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr