  • Data: 2020-10-19 17:27:37
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f8dadae$0$11927$6...@n...neostrad
    a.pl...
    .pl...

    >Ale naprawde zmienial ?
    >U nas to chyba dosc rzadkie ... ale jesli byl z ktorych kosciolow
    >protestanckich ... to czy dla KRK jest to zmiana wyznania ?

    Jesli wy o Pilsudskim, to nie bylo pytania ... a nie, w zasadzie
    pytanie nadal jest wlasciwe.

    Myslalem, ze Kurskiego chodzi - tu bym sie troche zdziwil, gdyby
    wyznania zmienial.

    Oprocz pytan merytorycznych pozostaja jeszcze sprawy formalne - gdybym
    sie teraz zwrocil do ksiedza katolickiego, ze chce slub, a ochrzczony
    nie bylem ... ciekawe, czy chetnie by przyjal nowa owieczke do
    kosciola i ochrzcil.
    I znow wracamy do meritum:
    -gdybym faktycznie byl wolny od religii i sakramentow ... chyba nie
    problem,
    -gdybym byl np muzulmaninem ... moge zmienic wyznanie.
    -gdybym byl ewangelikiem czy prawoslawnym ... czy to zmiana wyznania ?
    -a gdybym mu sklamal, i naprawde byl ochrzczony, komunikowany, moze i
    bierzmowany w KRK? Bazy danych po PESELu to oni chyba jeszcze nie maja

    Za to potem uniewaznic malzenstwo latwo :-)

    J.