    Subject: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f79e27c$0$19680$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f79f583$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7a3580$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7b5f5a$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <W1OeH.14454$y%5.4028@fx29.ams1>
    <5f7c89bd$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7ca986$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7cb507$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7d82dc$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7dc4ad$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7dda14$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7deed9$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Wed, 7 Oct 2020 19:46:37 +0200

    W dniu 07.10.2020 o 18:37, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jakie dokumenty ?

    Srakie.

    Olin już raz zapodał linka z przykładem jakie i miałeś szansę zapoznać
    się z nim zamiast w kółko powtarzać idiotyczne pytania. Ale nie
    skorzystałeś, bo wolisz zadawać głupie pytania.

    https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,26
    376095,wiezienie-dla-ksiedza-za-zgwalcenie-dziewczyn
    y-na-plebanii-kosciola.html

    "Po zatrzymaniu księdza Michała kuria gdańska starannie usunęła wszelkie
    ślady świadczące, że taki duchowny kiedykolwiek istniał. Ze strony kurii
    wykasowano informacje o kolejnych miejscach, do których przenosił go abp
    Sławoj Leszek Głódź."

    "Następnie metropolita gdański przenosił go do parafii Wniebowzięcia NMP
    w Żukowie, do św. Antoniego w Gdańsku-Brzeźnie, do św. Mikołaja w Gdyni
    i do św. Józefa i Judy Tadeusza w Rumi. W aktach kościelnych zachowały
    się notki o drobnych kradzieżach dokonywanych przez duchownego."

    Ciach reszta głupich pytań.

    > Kwestie naukowe to jednak troche inna waga tych "faktow prasowych" ...

    Serio? Czyli sądy bez sensu rozpatrują dowody.
    Powinny rozpatrywać tylko dowody naukowe, bo mają inną wagę.

    Ja pierdolę.

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Szar%C5%BCa_w_w%C4%85w
    ozie_Somosierra
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_pod_Somosierr%C4
    %85
    > https://www.youtube.com/watch?v=NcwJj3ouZ2A

    Co ty mi tu wyjeżdżasz z faktami prasowymi? Mam ci uwierzyć na słowo?

    > Czasem warto pojechac i zobaczyc,

    No pewnie. Fundnę sobie wycieczkę na wysoką orbitę żeby zobaczyć na
    własne oczy kształt Ziemi, bo "faktom prasowym" nie można ufać.

    > alebo na dobre zdjecia popatrzec,

    Ale jak to? Dobre zdjęcia cię przekonują, a dowody na ochronę pedofilów
    przez kościół już nie?
    To jak ty rozróżniasz, które "fakty prasowe" są wiarygodne, a które nie?

    > P.S.
    > https://www.gosc.pl/doc/1848717.Ksiadz-skazany-za-pe
    dofilie-niewinny

    Użyję "argumentów" obrońców kościelnej ochrony pedofilów:
    to źródło jest niewiarygodne. Piszą jakieś głupoty o działających
    różańcach i inne takie bzdury, więc wielokrotnie się skompromitowali.
    Nie można im wierzyć, bo wielokrotnie skłamali i są tubą propagandową
    kościelnego katotalibanu, nawet jeżeli to co napisali w tym artykule to
    prawda.

    Pozdrawiam
    Piotr