  • Data: 2020-09-30 21:10:14
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.09.2020 o 20:33, J.F. pisze:

    > Watpliwosci w temacie dominacji mam. Wystarczy spojrzec na ostatnie
    > wyniki wyborow  - ~50%, taka dominacja.

    Ja też mam wątpliwości, ale inne powody. W krajach arabskich, jak
    tamtejszy kościół nie chce, by ludzie szli do kina na jakiś film, to
    wychodzi odpowiednio poważana osoba i grzecznie wiernych o to prosi.
    Nikt nie idzie. Jak u nas Kościołowi Katolickiemu nie spodobał się film,
    to musieli pod kina wysyłać zastępy "moherowych beretów", albowiem
    wygłoszone z ambony stanowisko nie miało posłuchu.

    --
    Robert Tomasik