  • Data: 2020-10-01 12:46:34
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > CZyli sam robisz z siebie pajaca a chcesz oceniac zachowanie innych?
    > O nie, nie, nie...

    Chcesz równać do dyrektora pajaca robiącego publicznie cyrk z TAKŻE
    instytucji którą kieruje? Twoje prawo ale nie prawo tego dyrektora.

    Prawo w sensie dosłownym jest takie że to jest podstawa do zwolnienia
    *jeśli jego zwierzchnik tak zechce uznać* - doniesienia medialne były
    po linii "pan X" tylko "pan dyrektor placówki Y". Zwierzchnik nie
    zechciał.
    --
    A. Filip