  • Data: 2020-10-25 21:36:33
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nig... tfu, za Wybrzeżem Kości Słoniowej
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 25 Oct 2020 16:35:54 +0100
    doszła do mnie wiadomość <rn4614$54r$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :

    >Nie mądrzyj się, Na dodatek naucz się wycinać po sobie zostające śmieci,
    >żeby nikt po Tobie nie sprzątał.
    >Link już podawałam, ale podam jeszcze raz:
    >
    >https://www.o2.pl/informacje/te-zdjecia-sa-hitem-si
    eci-noworodek-urodzil-sie-ze-spirala-w-raczce-652923
    6092709568a

    Ale rozumiesz co jest nie tak z "informacją" zamieszczoną na
    łodwapeel? To nie prawda, dziecko nie urodziło się z wkładką w rączce,
    lekarz umieścił mu ją tam przed wykonaniem zdjęcia.

    https://www.vice.com/en/article/4ay44q/baby-born-vie
    tnam-mother-iud&sl=auto&tl=pl

    "It was initially believed that the baby came out of the womb holding
    the IUD, but Vietnamese reports clarified that medical staff had
    placed it in the baby's hand for the photo op."

    "Początkowo sądzono, że dziecko wyszło z macicy trzymając wkładkę
    domaciczną, ale wietnamskie doniesienia wyjaśniły, że personel
    medyczny umieścił ją w dłoni dziecka podczas wykonywania zdjęcia."

    Powinnaś się nauczyć rozpoznawać fejki z gunwoportali, czas już na to
    najwyższy, lepiej wiedzieć kiedy cię w konia robią.