  • 1. Data: 2005-03-04 14:58:17
    Temat: ROZWOD-Apelacja
    Od: "Zbycho" <z...@w...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów.

    Sprawa wydaje się być typowa. Wniosłem o rozwód z winy żony. Na pierwszej
    rozprawie "zapadł" wyrok nieprzychylny mi tzn. z winy obu ston, który został
    potwierdzony kuriozalnym uzasadnieniem. TYlko dlatego że jestem mężczyzną -
    przegrałem. To oczywiście moje zdanie. Żona została winna zdrady
    małżeńskiej, napisano iż związek małżeński rozpadł się z jej winy itd. itp.
    Lecz by jakoś umotywować moją "winę" wymyślono że byłem zbyt mało męski
    :-))))
    W związku z tym chcę napisać apelację. Czytając kodeks cywilny i inne,
    doszedłem do wniosku, że napisanie apelacji jest ogromnie skomplikowane dla
    człowieka nie mającego nic wspólnego z prawem. Dlatego też mam ogromną
    prośbę. Może któryś z Grupowiczów mógłby mi pomóc, wskazać miejsce w necie,
    jakąś stronę WWW a może przykłady jak taką apelację napisać? Bo rozumiem, że
    cała apelacja ma się opierać tylko na uzasadenieniu wyroku.

    PS. Piszę z konta przyjaciela, więc proszę nie wiązać jego 'nicka' z moją
    sprawą.
    Mój e-mail:
    manol:gazeta.pl

    Pozrawiam.

  • 2. Data: 2005-03-04 22:06:08
    Temat: Re: ROZWOD-Apelacja
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

> [...]
    > zdrady małżeńskiej, napisano iż związek małżeński rozpadł się z jej winy
    > itd. itp. Lecz by jakoś umotywować moją "winę" wymyślono że byłem zbyt

    A moze to zona byla za malo kobieca a za bardzo rozwiazla ;)

    > W związku z tym chcę napisać apelację. Czytając kodeks cywilny i inne,
    > doszedłem do wniosku, że napisanie apelacji jest ogromnie skomplikowane
    > dla człowieka nie mającego nic wspólnego z prawem.

    Dlaczego tak uwazasz ?? Piszesz jak normalny pozew wytykajac argumety
    przewciw i bledy w procedowaniu oraz toku rozumowania.

    Pozdrawiam Maver

  • 3. Data: 2005-03-05 15:59:06
    Od: "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Zbycho" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > PS. Piszę z konta przyjaciela, więc proszę nie wiązać jego 'nicka' z moją

    Napisanie apelacji wymaga dużej wiedzy prawniczej dlatego proponuję - jeśli
    chcesz aby apelacja nie została oddalona - udać się do adwokata a on to
    zrobi fachowo
    MG

  • 4. Data: 2005-03-05 16:25:43
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Napisanie apelacji wymaga dużej wiedzy prawniczej

    ciekawe co robia biedni ludzie , ktorzy nie maja na adwokata? a rowniez
    wnosza odwolania

    dlatego proponuję - jeśli
    > chcesz aby apelacja nie została oddalona - udać się do adwokata a on to
    > zrobi fachowo

    tak po chlopsku to raczej mozna podwazyc kazdy pkt.wyroku z czym sie nie
    zgadzam , dlaczego i przedstawiam swoje racje i dowody na poparcie swoich
    racji

    Sandra

  • 5. Data: 2005-03-05 16:42:14
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Małgorzata i Eugeniusz napisał(a):

    > Napisanie apelacji wymaga dużej wiedzy prawniczej dlatego proponuję - jeśli
    > chcesz aby apelacja nie została oddalona - udać się do adwokata a on to
    > zrobi fachowo

    Bzdura. Widziałem dobre apelacje napisdane przez laików i kompletn
    bzdury wypisyweane przez adwokatów.

  • 6. Data: 2005-03-05 17:43:42
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Napisanie apelacji wymaga dużej wiedzy prawniczej dlatego proponuję -
    jeśli
    > chcesz aby apelacja nie została oddalona - udać się do adwokata a on to
    > zrobi fachowo

    hehe... zalezy ktory :) imho lepiej zrobic tak : dac napisac to rzeczywiscie
    adwokatowi, ale potem samemu podpisac - tak aby apelacji nei wnosil adwokat.
    bo a noz cos spieprzy i ja odrzuca i nie bedzie juz mozliwosci poprawy

    konrad

  • 7. Data: 2005-03-06 09:32:43
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > jeśli

    A ja myslalem, ze umiejetnosci wyciagania wnioskow ze slowa pisanego (akta i
    uzasadnienie) oraz znajomosc podstaw prawa jest najistotniejsza. A tu bęc
    ... trzeba jeszcze nalezec do korporacji aby napisac apelacje.:)

    Pozdrawiam Maver