  • Data: 2018-09-20 10:27:30
    Temat: Re: RODO po raz kolejny
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-20 o 10:10, Kris pisze:

    > Wg mnie wysyłając kartke z podrobionym podpisem poełniam podobne przestępstwo jak
    wysyłając meila z nieprawdziwymi danymi

    Podobne, czyli nie to samo, czyli zapewne mniej penalizowane, jeśli w
    ogóle. Ponadto jest jeszcze kwestia dowodowa.

    > Cel w obu przypadkach jest ten sam- uzyskanie nienależnych mi dokumentów

    Owszem. I ten cel możesz uzyskać łatwiejszym lub trudniejszym sposobem.

    > Ps
    > Jest jakaś prawna definicja "podpisu"?

    Prawnej nie ma, jest literatura, komentarze i orzecznictwo. No i słownik
    języka polskiego - "własnoręczne napisanie swojego imienia i nazwiska"

    --
    Liwiusz