  • Data: 2018-09-20 09:51:20
    Temat: Re: RODO po raz kolejny
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 20 września 2018 09:45:01 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Podstawy są takie, że jakbyś *musiał* komuś pożyczyć 500zł, to wolałbyś
    > mieć podpisane przez niego zobowiązanie na kartce, niż napisany mail,
    > albo zapewnienie ustne.

    Jeśli to zobowiązanie to byłaby kartka papieru z podpisem nie wiadomo kogo która
    przyszła do mnie listem to dla mnie miałaby taka sama wartość jak meil czy
    zapewnienie ustne
    Wróć- zapewnienie ustne tu by większa moc dla mnie miało bo przynajmniej bym miał
    pewność że zapewnia ta osoba której 500zł daję