    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: RODO po raz kolejny
    Date: Thu, 20 Sep 2018 07:41:26 GMT

    On 2018-09-20, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    Liwiusza to nie bedzie przestępstwo podobne niż gdybym sfałszował podpis Liwiusza na
    kartce paieru?

    > Wysyłając mail nie musisz fałszować mojego podpisu.

    To MZ ma znaczenie głównie dowodowe, bo bez odręcznego podpisu tez jest
    to przecież fałszerstwo (podrobienie dokumentu?). Dlatego MZ nacisk
    powinien być raczej na kwestie dowodowe. Zarówno podrobienie jak i
    ewentualne trafienie w niepowołane ręce występują i tu i tu.

    --
    Marcin