  • Data: 2018-09-20 07:16:21
    Temat: Re: RODO po raz kolejny
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-20, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Poleconym

    > Ale dlaczego zamówienia tych dokumentów meilowo nie akceptują a zamówienie wysłane
    listem zwykły z podpisaną nie wiadomo przez kogo kartka w środku uznają
    > To jest dla mnie niezrozumiałe

    Prawdopodobnie dlatego, że własnoręczny podpis to jak odcisk palca, a
    wysłany e-mail nie. E-mail, nie dość że bardzo łatwo sfabrykować, to
    jeszcze zwykle nie pozwala w sposób kategoryczny na powiązanie go z
    konkretną osobą. Oczywiście to nie chroni przed uzyciem całej procedury
    przez osobę nieuprawnioną, ale nic przed tym w 100% nie chroni i gdzies
    ta linia kompromisu przebiegac musi.

    W dodatku wydaje mi sie, że RODO ma z tym niewiele wspólnego, bo i
    wczesniej cos takiego byłoby bardzo ryzykowne. Zobacz np. tutaj, i
    zerknij na przytoczone wyroki:

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1057940,narusz
    enie-tajemnicy-korespondencji-to-nie-tylko-przeczyta
    nie-cudzego-listu.html

    --
    Marcin