  • 1. Data: 2002-12-27 10:18:39
    Temat: Pytanko - handel
    Od: "Przemko Skalec" <f...@w...pl>

    Cześć.

    Czy nadal obowiązuje zasada, że sprzedawca ma obowiązek przyjąć z powrotem
    towar w ciągu pięciu dni od momentu sprzedaży? Coś mi się obiło o uszy, że
    nie, ale nie mam pewności.

    Jeśli to już było, to przepraszam.

    Prosiłbym o informację, gdzie w sieci można znaleźć odpowiednie przepisy.

    Zdrówka!

    Przemko Skalec
    --

    "Mmmmmmmmmmm, I love the smell of fresh fertilizer in the morning..."
    Mr H.

  • 2. Data: 2002-12-27 10:36:02
    Temat: Re: Pytanko - handel
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)