  • 1. Data: 2002-12-27 08:59:45
    Temat: Pytanie dot zwolnienia lekarskiego
    Od: "dpif" <d...@g...pl>

    Być może takie pytanie już było lecz nie znalazłem odpowiedzi
    Jaki jest maksymalny termin na dostarczenie zwolnienia lekarskiego do
    zakładu pracy przy pobycie w szpitalu .
    Dziękuję za odpowiedź
    Dpif

  • 2. Data: 2002-12-27 17:53:26
    Temat: Re: Pytanie dot zwolnienia lekarskiego
    Od: Zdzisław <s...@s...pl>

    W dniu Fri, 27 Dec 2002 09:59:45 +0100, "dpif" <d...@g...pl>
    napisał:

    >Być może takie pytanie już było lecz nie znalazłem odpowiedzi
    >Jaki jest maksymalny termin na dostarczenie zwolnienia lekarskiego do
    >zakładu pracy przy pobycie w szpitalu .
    O ile się nie mylę, a widziałem ostatnio coś takiego, to szpital
    powiadamia o pobycie pacjenta, o ile ten wspomni gdzie pracuje.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski