    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie z gatunku ciężkich - POLICJA ??
    Date: Mon, 23 Feb 2004 07:40:18 +0100

    Użytkownik "torens" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c1bdv8$btp$1@news.onet.pl...
    > Mam pytanie, ale żeby je zadać najpierw opisze sprawę.
    > Mam działalność gospodarcza i wynajmuje mieszkanie i teraz ja jako > firma
    podnajmuje pokoje studentom. I ostatnio przyszła tam policja i > mam z tym
    związane pytania.

    Zanim przystąpią do czynności powinni podać przyczynę takowego najścia.

    > Czy ma prawo wejść policja do tego lokalu??

    W uzasadnionych przypadkach mają art 220 § 3 KPK

    > Czy musza mieć nakaz przeszukania??
    > Czy mogą zabrać ludzi z tego mieszkania na komendę ??
    > Czy mogą żądać ode mnie wszystkich papierów dotyczące firmy
    > (Zaświadczenie o działalności, Księgę przychodów - rozchodów, > umowę najmu
    lokalu, umowy z ludźmi którzy tam są ) ??

    art.217, 219 i 220 KPK

    > Zaznaczę ze nie ma skarg sąsiadów ani żadnego zakłócania ciszy > nocnej.

    to jaką przyczynę podali czego szukali bo to dziwne trochę.

    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,