  • 1. Data: 2004-02-22 23:29:54
    Temat: Pytanie z gatunku ciężkich - POLICJA ??
    Od: "torens" <t...@o...pl>

    Mam pytanie, ale żeby je zadać najpierw opisze sprawę.

    Mam działalność gospodarcza i wynajmuje mieszkanie i teraz ja jako firma
    podnajmuje pokoje studentom. I ostatnio przyszła tam policja i mam z tym
    związane pytania.

    Czy ma prawo wejść policja do tego lokalu??

    Czy musza mieć nakaz przeszukania??

    Czy mogą zabrać ludzi z tego mieszkania na komendę ??

    Czy mogą żądać ode mnie wszystkich papierów dotyczące firmy ( Zaświadczenie
    o działalności, Księgę przychodów - rozchodów, umowę najmu lokalu, umowy z
    ludźmi którzy tam są ) ??

    Zaznaczę ze nie ma skarg sąsiadów ani żadnego zakłócania ciszy nocnej.

  • 2. Data: 2004-02-23 06:40:18
    Temat: Re: Pytanie z gatunku ciężkich - POLICJA ??
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "torens" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    podnajmuje pokoje studentom. I ostatnio przyszła tam policja i > mam z tym

    Zanim przystąpią do czynności powinni podać przyczynę takowego najścia.

    > Czy ma prawo wejść policja do tego lokalu??

    W uzasadnionych przypadkach mają art 220 § 3 KPK

> [...]
    > (Zaświadczenie o działalności, Księgę przychodów - rozchodów, > umowę najmu
    lokalu, umowy z ludźmi którzy tam są ) ??

    art.217, 219 i 220 KPK

    > Zaznaczę ze nie ma skarg sąsiadów ani żadnego zakłócania ciszy > nocnej.

    to jaką przyczynę podali czego szukali bo to dziwne trochę.

    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,

  • 3. Data: 2004-02-23 15:03:00
    Temat: Odp: Pytanie z gatunku ciężkich - POLICJA ??
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    A może studenci handlują amfetaminą , co ????
    Chcesz ich kryć ?????????