  • Data: 2024-02-24 13:01:07
    Temat: Re: Pytanie o wiek podczas przesłuchania komisji śledczej
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.02.2024 o 10:33, io pisze:

    > To i trudniących się zawodowo powinien traktować ostrzej.

    I zasadniczo traktuje. Tak jak napisałem - najlepiej traktuje bezrobotną
    patologię (i tych co ze względów finansowych po prostu prawu nie
    podlegają), najgorzej przykładnego pracującego obywatela. Po prostu
    system promuje patologię po obu stronach skali, skupiając się na jebaniu
    tych po środku. I to właśnie mnie wkurwia.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!