    From: "nomysz" <m...@j...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o prawo jazdy.
    Date: Sat, 18 Oct 2003 15:57:31 +0200

    > Czy DPK=wyrok zaoczny....
    > hmmm, pierwsze slysze

    Nie wiem dokladnie jak to sie nazywa... slysalem rozne pojecia, ale nie znam
    sie na prawie. Stad moja obecnosc na tej grupie. Sprawa wyglada tak, ze
    zlozylem jakies zeznania uzupelniajace, cos podpisalem, zdjeto mi odciski
    palcow. Poproszono o prawo jazdy do zatrzymania, ale akurat ono znajdowalo
    sie jakies 500 km ode mnie wiec fizycznie niemozliwe bylo oddanie go :) I
    zostalem poinformowany, ze wyrok dostane w kopercie na wskazany przez mnie
    adres. Czy to jest DPK czy zaoczny wyrok... tego ja juz nie wiem.

    > Jesli nie ma wyroku to pewnie, ze tak.

    Czyli to jest caly czas kwestia tego, ze bez udowodnienia winy pozostaje
    niewinny ?

    > Malo tego, jesli bardzo lubisz prowadzic samochod, to mozesz nawet wniesc
    > apelacje (pomimo DPK :), bo nie bedziesz mogl prowadziw wowczas, kiedy
    wyrok
    > bedzie prawomocny :)

    Hmm... Mozna prosic o rozwiniecie tej kwestii ??? Nie wiem czy dobrze
    rozumiem. W momencie jak dostane poczta wyrok (chyba poczta), to mam wniesc
    apelacje ?? Tylko czym tu ja argumentowac ? Czy to w ogole bedzie mialo
    jakis sens ? Pytam o sens praktyczny... Teoretycznie zawsze wszystko jest
    mozliwe.