  • 1. Data: 2009-04-06 13:05:42
    Temat: Pytanie o ZUS
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Szukam informacji o zakresie ubezpieczenia i prawa
    do świadczeń medycznych dla niepracujących
    członków rodziny.
    Ja pracuję - czy żona ( nie pracuje, nie jest
    zarejestrowana jako bezrobotna) ma prawo do
    świadczeń medycznych (leczenia) i do czego jeszcze ?

    Pozdrawiam
    i dzięki
    WW

  • 2. Data: 2009-04-06 13:07:21
    Temat: Re: Pytanie o ZUS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    WW pisze:
    > Witam
    >
    > Szukam informacji o zakresie ubezpieczenia i prawa do świadczeń
    > medycznych dla niepracujących członków rodziny.
    > Ja pracuję - czy żona ( nie pracuje, nie jest zarejestrowana jako

    Musisz zgłosić żonę do swojego ubezpieczenia.

    > bezrobotna) ma prawo do świadczeń medycznych (leczenia) i do czego
    > jeszcze ?

    Raczej do niczego innego.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-04-06 13:09:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 15:05:42 +0200, WW napisał(a):

> [...]
    > Ja pracuję - czy żona ( nie pracuje, nie jest zarejestrowana jako
    > bezrobotna) ma prawo do świadczeń medycznych (leczenia) i do czego

    Jeśli ją zgłosisz jako członka rodziny, to ma prawo.