  • 1. Data: 2004-05-27 22:24:57
    Temat: Pytanie 'higieniczne'...
    Od: Tomasz Kałużny <t...@Q...klub.chip.pl>

    Dzis bylem w knajpie (wydawac by sie moglo, ze calkiem w porzadku) gdzie
    na stolikach staly solniczki i pieprzniczki z ktorych nabieralo sie
    przypraw palcami... Hmmmm... Mam nadzieje, ze wszyscy klienci przed nami
    myli rece...
    A teraz pytanie. Czy taki stan rzeczy moze istniec bez lamania
    przepisow?

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 2. Data: 2004-05-27 22:32:18
    Temat: Re: Pytanie 'higieniczne'...
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "Tomasz Kałużny" <t...@Q...klub.chip.pl> napisał w
    wiadomości news:c95poe$ita$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > myli rece...
    > A teraz pytanie. Czy taki stan rzeczy moze istniec bez lamania

    Czy na wszytsko trzeba patrzeć przez pryzmat prawa? Jak Ci się to nie podoba
    to po porstu tam nie idź więcej.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-05-27 22:41:13
    Od: "Pawel" <n...@m...com>

    > Czy na wszytsko trzeba patrzeć przez pryzmat prawa? Jak Ci się to nie
    podoba
    > to po porstu tam nie idź więcej.

    To jest grupa pl.soc.PRAWO wiec jezeli Tobie nie podoba sie, ze ktos patrzy
    na pewne sprawy przez pryzmat prawa to tutaj nie zagladaj.

  • 4. Data: 2004-05-27 22:44:27
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Pawel wrote:

    > podoba

    > To jest grupa pl.soc.PRAWO wiec jezeli Tobie nie podoba sie, ze ktos patrzy
    > na pewne sprawy przez pryzmat prawa to tutaj nie zagladaj.

    Prawo mówi, że są inne knajpy, w których sól podają w solniczkach.
    A drugie prawo mówi, że naprawdę pierdołami nie wszyscy mają ochotę się
    zajmować.

  • 5. Data: 2004-05-27 22:47:13
    Od: "Pawel" <n...@m...com>

    > Prawo mówi, że są inne knajpy, w których sól podają w solniczkach.
    > A drugie prawo mówi, że naprawdę pierdołami nie wszyscy mają ochotę się
    > zajmować.

    Jest gdzies wykaz pierdol ktorymi szanowni grupowicze nie chca sie zajmowac?
    Jezeli watek Cie smieszy to nie reaguj w ogole, po co generowac zbedny ruch
    w sieci.

  • 6. Data: 2004-05-28 04:42:04
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > myli rece...
    > A teraz pytanie. Czy taki stan rzeczy moze istniec bez lamania

    Wiesz Facet !!!!!!!!!!!!!
    moi przedmówcy uważają, że HCCP to nie jest prawo, że dobra praktyka
    higieniczna oraz pozostałe przepisy w tym temacie to jest o kant dupy rozbić
    pusty przepis ... Tobie chyba o to chodziło
    chyba żeby niie chodzić do knajpy ..... tylko żeby właściciele knajp znali
    te przepisy .... oto link

    http://www.fapa.com.pl/cgi-cid/index.cgi?src=cid6

    który powinni znać nie tylko właściciele knajp ...

    ALE RÓWNIEŻ TY SZARA MASO LUDU PRACUJĄCEGO MIAST I WSI

    ubolewam nad tym, że wypowiadający się tutaj niedawno Sq.....syn miał po
    części rację
    bo wg mnie to są tutaj osoby, które warto czytać w przeciwieństwie do
    Synka..
    BUUUUUUU jak ja nie lubie przyznawać racji ... nawet częściowej lubiom
    :)))))

    ubolewa również, że większość tylko Paweł stara się durniom skończonym
    odpowiedzieć

    pozdrawiam
    fart

  • 7. Data: 2004-05-28 13:10:41
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "Pawel" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > podoba
    >
    > To jest grupa pl.soc.PRAWO wiec jezeli Tobie nie podoba sie, ze ktos
    patrzy
    > na pewne sprawy przez pryzmat prawa to tutaj nie zagladaj.

    A jezeli Ty jesteś tak mądry to może byś wypowiedział się co do prawa w tej
    sytuacji.

    --
    JOHNSON :)