  • 1. Data: 2003-10-09 00:20:13
    Temat: Pytanie :(
    Od: "Kris" <k...@c...onet.pl>

    Witam wszystkich!
    Mam nastepujace pytanie - otoz jestem ojcem slicznej, 2letniej dziewczynki.
    Kocham ja nad zycie. Jednak moje malzenstwo sie rozpadlo. Od tego momentu (w
    styczniu minie dwa lata jak zona odeszla) zaczal sie horror. Widuje dziecko
    prawie codziennie, jednak zona nie pozwala
    zabierac corki dalej niz do ogrodka. Atmosfera w domu nie sprzyja ani
    wizytom, ani niczemu innemu, jednak lamie sie i przychodze. Nie staram sie
    na sile nigdzie zabierac Malej, bo to momentalnie gwarantuje awanture z zona
    (i jej rodzicami), a nie chce dzieciakowi szarpac zdrowia. Teraz jednak zona
    wniosla sprawe o rozwod. I tu mam pytanie - czego moge sie spodziewac?
    Pierwsza rozprawa ma byc ugodowa. Czy od razu zasadza alimenty, czy od razu
    ustanowia dni do zabierania corki??? Jak to wyglada?? Juz psychicznie staram
    sie przygotowywac sie na najgorsze, jednak moze ktos ma juz takie
    doswiadczenia lub wie jak caly ten "cyrk" wyglada?
    Dziekuje za kazda odpowiedz

    Pozdrawiam!!

  • 2. Data: 2003-10-17 13:31:35
    Temat: Re: Pytanie :(
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik Kris <k...@c...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1R1hb.125292$q...@n...chello.at...
    . I tu mam pytanie - czego moge sie spodziewac?

    posiedzenie pojednawcze na ktorym sad bedzie naklanial do ugody

    > Pierwsza rozprawa ma byc ugodowa. Czy od razu zasadza alimenty, czy od
    razu
    > ustanowia dni do zabierania corki??? Jak to wyglada??

    jesli nie dojdzie do ugody /do pojednania / sad doreczy pozwanemu odpis
    pozwu na ktory powinien pozwany odpowiedziec na co sie zgadza a na co nie i
    co proponuje

    Juz psychicznie staram
    > sie przygotowywac sie na najgorsze, jednak moze ktos ma juz takie
    > doswiadczenia lub wie jak caly ten "cyrk" wyglada?

    wiec do tego cyrku przygotowac sie na spokojnie

    Sandra

  • 3. Data: 2003-10-23 21:25:12
    Od: "Kris" <k...@c...onet.pl>

    Użytkownik "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości