  • Date: Wed, 23 Jan 2008 18:16:50 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie

    Mr Internet pisze:

    > Zalozmy, ze kamera mozna sterowac i pperator wybiera sobie jakas osob,
    > robi zblizenie i podaza za nia. Publikuje w sieci jej wizerunek, jako
    > glowny obraz, twarz, to jak drapie sie po dupie, albo zaglada panience w
    > dekolt.

    To dość poważne założenie. Jeszcze nie widziałem kamerki dostarczającej
    obraz do internetu z możliwością aż tak precyzyjnego sterowania i aż tak
    dokładnego zbliżenia.

    Niby widziałem kilka z opcją sterowania, ale nie było aż tak dokładne a
    zbliżenia dawały obraz na tyle rozmazany, że nie można mówić o
    jakimkolwiek wizerunku, który trzeba by chronić.

    > Jakby nie patrzec nie jest to juz krajobraz, tylko jedna konkretna osoba.

    Owszem.

    > Co wtedy?

    Zapis ustawowy chyba jest wyraźny, prawda?