  • Data: 2008-01-23 15:29:22
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Mr Internet <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Tylko kamera przekazuje widok krajobrazu, a nie konkretnej osoby, i
    > wtedy ochrona wizerunku nie dotyczy osób pałętających się po krajobrazie.

    Zalozmy, ze kamera mozna sterowac i pperator wybiera sobie jakas osob,
    robi zblizenie i podaza za nia. Publikuje w sieci jej wizerunek, jako
    glowny obraz, twarz, to jak drapie sie po dupie, albo zaglada panience w
    dekolt.

    Jakby nie patrzec nie jest to juz krajobraz, tylko jedna konkretna osoba.

    Co wtedy?

    Bo ustawa mowi o tym, ze osoba ma stanowic element, "Szczegół całości"

    "Zezwolenia nie wymaga rozpowszechnianie wizerunku:
    (...) 2) osoby stanowiącej jedynie szczegół całości takiej jak
    zgromadzenie, krajobraz,
    publiczna impreza."

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie