  • Data: 2013-09-06 11:57:54
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: "Edward Ilkus" <e...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > No i co Ci nie pasuje? :)

    1. nie jest meblem
    2. nie służy do siedzenia

    Słownikowa definicja krzesła elektrycznego

    "Metoda lub urządzenie do wykonywania egzekucji"

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzes%C5%82o_elektryczn

    Oczywiście krzesło elektryczne może być użyte jako krzesło ale generalnie
    nim nie jest a tylko jest czy może być podobne do krzesła. Podobny jest
    również fotel, który także krzesłem nie jest. Wynalazcą krzesła
    elektrycznego jest Edison, który oprócz żarówki wynalazł między innymi
    także:
    1. lodówkę
    2. betoniarkę

    :-)