  • Data: 2013-08-17 20:37:37
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Aug 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Moment, mowa była o parkowaniu.

    Mowa była o "przebywaniu pojazdów", w trybie wyłączenia
    z ruchu drogowego.

    > Skąd teraz śmiecenie ci wyskoczyło?

    Stąd, że przypadek w wątku jest dość ogólny.
    W miejscu do którego się odnosiłem, miałem na myśli konkretny
    brak zrównania "prawa do ochrony" terenu publicznego i dostępnego
    publicznie.

    > Poza tym dlaczego uważasz, że podrzucenie komuś śmieci na posesję nie stanowi
    > złamania prawa?

    Akurat odniosłem się do faktu, że PoRD nie jest rozwiązaniem
    na wszystko.

    > Jak nie? Przepisy ogólne działają też na terenie prywatnym.

    Za to nie działają przepisy dotyczące terenu publicznego.
    I właściciel nie może korzystać z równorzędnej ochrony jeśli
    CHCE!

    pzdr, Gotfryd