  • Data: 2021-10-26 08:21:32
    Temat: Re: Punchdown
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.10.2021 o 07:35, J.F. pisze:

    > Mamy jeszcze klasyczny boks, tam takie wypadki zdarzaja sie rzadko, a
    > zarzutow nikt nie stawia.

    Na pewno? No i jednak jest różnica między boksem, który jednak można
    zaliczyć do "sportów walki" a napierdalaniem w dynkę. Jeśli
    napierdalanie w czapę ręką jes sportem, to co stoi na przeszkodzie
    sportowemu napierdalaniu butelką. Albo igrzyskami śmierci:)

    > Moze te osoby znaly sie na rzeczy, i rozpoznaly, ze to nie jest zwykly
    > knock-out.

    No tak zakładam. Z tym że chyba nie trzeba być tu wysokiej klasy
    specjalistą;) No i pytanie czemu nie było zabezpieczenia na imprezie.

    > Bo na SOR jest triage, i jedni czekaja 3h, a inni nie.

    Wszyscy czekają. Ludzie z udarami leżą po kilka godzin, a potem za późno
    na trombolizę:(

    > Tylko ... to triage 3h czekania :-)

    Nawet nie o to chodzi. Po prostu nie ma w "gorącej rezerwie" zespołu
    neurochirurg z przyległościami i salą operacyjną.

    > I ciekawostka - we wroclawskim szpitalu wojewodzkim zwolnilo sie 10
    > ortopedów.

    Ciekawostka to by była jakby się nikt nie zwolnił:P

    --
    Shrek