  • 1. Data: 2006-12-03 21:10:19
    Temat: Publikacja nagich zdjęc nastolatki
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Zwrócono moją uwagę na serwis fotosik.pl
    Serwis jak serwis, ludzie umieszczają foty, najprawdopodobniej własne,
    zresztą widac że zdecydowana większośc to produkcja własna.

    ale ten album:
    http://marian51.fotosik.pl/albumy/87847.html
    Czy nadają się te zdjęcia do ścigania z art. 200 kk ?

    Wogóle podejrzewam, że focista Marian51 nie uświadamia tych panien, że ich
    foty będą w internecie.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    [google = maszyna, człowiek = inteligentna istota
    pisz uwaznie !! nie połykaj liter !!]

  • 2. Data: 2006-12-03 21:21:37
    Temat: Re: Publikacja nagich zdjęc nastolatki
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 3 Dec 2006 22:10:19 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > ale ten album:
    > http://marian51.fotosik.pl/albumy/87847.html
    > Czy nadają się te zdjęcia do ścigania z art. 200 kk ?

    Wg mnie zupełnie nie. Panna ma powyzej 15 lat.

    > Wogóle podejrzewam, że focista Marian51 nie uświadamia tych panien, że ich
    > foty będą w internecie.

    Nie musi, nie jest autorem fotek. O ile dobrze kojarze modelke (a na 99%
    dobrze :)) to fotki pochodza z seriwsu Galitsin-News.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-12-03 21:40:53
    Od: r...@w...pl

    > Wg mnie zupełnie nie. Panna ma powyzej 15 lat.

    Wg mnie wygląda na jakies 13

    > Nie musi, nie jest autorem fotek.
    Są one podpisane w dolnym prawym rogu imieniem autora

    > O ile dobrze kojarze modelke (a na 99%
    > dobrze :)) to fotki pochodza z seriwsu Galitsin-News.

    Jakiś link do tych konkretnych fotek poproszę.

  • 4. Data: 2006-12-03 21:48:17
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Wg mnie wygląda na jakies 13

    Zmierzyles to po wielkosci piersi czy rozmiarze rzepki w kolanie ? :)

    www.irfanview.com - tym programem podpiszę ci kazdą fotkę takim tekstem.

    > Jakiś link do tych konkretnych fotek poproszę.

    I tu w koncu konkrety ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 5. Data: 2006-12-03 21:51:24
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    > Nie musi, nie jest autorem fotek. O ile dobrze kojarze modelke (a na 99%
    > dobrze :)) to fotki pochodza z seriwsu Galitsin-News.

    Ja jej nie kojarze, to chyba nie od Siergieja G., ale może akurat tej nie
    pamiętam:)

    Pozdrawiam Przemek

  • 6. Data: 2006-12-03 21:53:10
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@u...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:zs8ve8ywp2or.1ocsy2t3x6piy$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > Czy nadają się te zdjęcia do ścigania z art. 200 kk ?
    >
    > Wogóle podejrzewam, że focista Marian51 nie uświadamia tych panien, że ich

    No, ale reklame zrobiles :) Fajny serwis :)

    Pozdro Przemek

  • 7. Data: 2006-12-03 22:46:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 3 Dec 2006 22:40:53 +0100, r...@w...pl napisał(a):

    > Wg mnie wygląda na jakies 13

    Ja widzialem ze sto tysiecy takich co wygladaly na 13 a mialy 31 w
    rzeczywistosci.

    > Są one podpisane w dolnym prawym rogu imieniem autora

    Rownie dobrze moga byc zaraz podpisane robert_21 :)

    > Jakiś link do tych konkretnych fotek poproszę.

    To jest platna strona, wiec linku Ci nie dam. Zapisz sie i poogladaj, to
    zobaczysz :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-12-03 22:56:23
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    >
    > ale ten album:
    > http://marian51.fotosik.pl/albumy/87847.html
    > Czy nadają się te zdjęcia do ścigania z art. 200 kk ?

    A widzisz tu "tresci pornograficzne" ? Bo mnie uczono, ze to takie ktore
    pokazuja narzady plciowe "w dzialaniu".
    Nie ma takze oczywiscie mowy o tzw innej czynnosci seksualnej wykonanej
    przez ta maloletnia (jesli nia jest) lub ktorej mialaby sie poddac.
    Wg mnie sprawa poza zakresem zainteresowania prawa karnego. Ew. mozliwa
    ingerencja sadu rodzinnego, ale to juz inna sprawa.

    Cezar

  • 9. Data: 2006-12-03 22:57:45
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie ma takze oczywiscie mowy o tzw innej czynnosci seksualnej wykonanej
    > przez ta maloletnia (jesli nia jest) lub ktorej mialaby sie poddac.

    Heh, jakby to miała byc pornografia, to prokurator by musial zamykac
    wszystkich na plażach naturystycznych.

    Pozdro Przemek

  • 10. Data: 2006-12-03 23:03:04
    Od: "max" <p...@g...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl> napisał(a):

    To podpucha :-) Zbiorą kto przeglądał te fotki i będziemy mieli
    niezapowiedzianą wizytę :-) Będzie pretekst do zabrania komputera bez
    tłumaczenia się i pytań. Radzę sformatować dyski szybko :-)

    max