  • 21. Data: 2007-10-26 19:30:58
    Temat: Re: Psy sąsiada zagryzły mi kota
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 20:23:21 +0200, M&C napisał(a):

    > To był pers, im "nie wypada" ;-)

    A, to przepraszam, nie doczytałem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 22. Data: 2007-10-26 19:31:10
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 20:17:29 +0200, Johnson napisał(a):

    > Wiem. Mam 3 koty. Dziwie się że nie uciekł

    Jarek? ;-))))))))))))))

  • 23. Data: 2007-10-26 19:32:42
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 20:38:58 +0200, Jacek napisał(a):

    > Takie psy powinny być w kagańcu, więc umyślnie zdjął kagańce, aby
    > poszczuć kota.

    Nienie, to koty powinny być na drzewie.

    > Szkoda tylko, że uciekły, bo mógł je zlikwidować w obronie własnej na
    > swoim podwórku.

    Jakby facet miał km-a pod ręką to nie miałyby szans uciec.

    > Ale co się odwlecze to nie uciecze. Przyjdą jeszcze...

    ...po właściciela kotów?

  • 24. Data: 2007-10-26 19:34:14
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 21:29:16 +0200, Jacek napisał(a):

    > To co do więzienia chcesz zamknać psy ?

    Oczywiście, na 25 lat - wszakże dopuściły się zabójstwa.

    > W takim razie należy je porwać i
    > oddać do najgorszego schroniska gdzieś daleko.

    Do Rawicza.

    > Ewidentnie psy wiedziały,
    > że czynią zło, gdyż szybko uciekły gdy zobaczyły właściciela.

    Oczywiście, psy zawsze wiedzą, że czynią zło.

    > Były świadome swojego przestępstwa.

    A mogły wyrazić czynny żal...

  • 25. Data: 2007-10-26 19:38:09
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:fftffk$kbb$5@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście, na 25 lat - wszakże dopuściły się zabójstwa.

    Nietety wiek psów ponoć dzieli się przez 7 ,więc maksymalny wymiar kary
    wyniósłby 3 lata i 6 miesięcy bez możliwości odwołania i warunkowego
    zwolnienia.

  • 26. Data: 2007-10-26 20:48:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 26 października 2007 20:00
    (autor zly
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1bdq7uuxga1sl.3bvsak34b166$.dlg@40tude.net>):

    > Znaczy jak? Mial pobrac probki DNA?

    A co, bez tego nie ubezpieczają? Pewnie kwestia ubezpieczalni.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 27. Data: 2007-10-26 21:00:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scream wrote:

    > Musisz - pilnować zwierzaka na drugi raz. I tyle.

    Zaiste genialna porada. Tylko jak wg. ciebie to pilnowanie miałoby
    wyglądać w tej konkretnej sytuacji?

    Pomijając mało prawdopodobny przypadek człowieka noszącego przy sobie
    broń (który mógłby... ba! powinien! takie psy zwyczajnie zastrzelić) co
    można zrobić? Rzucić się z zębami na te psy?

    Oczywiste jest, że winnym był właściciel/opiekun tamtych psów. A psy
    powinny zostać prewencyjnie zlikwidowane - zanim zabiją np. dziecko.

  • 28. Data: 2007-10-26 21:18:39
    Od: M&C <c...@C...pl>

    scream pisze:

    > Musisz - pilnować zwierzaka na drugi raz. I tyle.

    Kot był na swoim podwórku.

    Marzena
    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home

  • 29. Data: 2007-10-26 21:34:53
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Jacek pisze:
    > Nietety wiek psów ponoć dzieli się przez 7 ,więc maksymalny wymiar kary
    > wyniósłby 3 lata i 6 miesięcy bez możliwości odwołania i warunkowego
    > zwolnienia.
    Mnoży się przez siedem, mnoży. Może dlatego, że psy żyją krócej?

    Pozdrawiam, argothiel

  • 30. Data: 2007-10-26 22:50:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 23:18:39 +0200, M&C napisał(a):

    > Kot był na swoim podwórku.

    I to całkowicie zwalnia jego właściciela ze stosowania zdrowego rozsądku.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl