  • Data: 2005-11-02 16:12:15
    Temat: Re: Psy.
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.11.2005 DaniTo <d...@b...pl> napisał/a:

    > Przez właściciela ... który płaci podatki za psa.

    I co z tego, że płaci? To go zwalnia z jakiej-takiej kultury zachowania?
    Mówię o właścicielu, nie o psie - wypuszczanie psa na trawnik w wiadomym
    celu to dla mnie objaw ewidentnego braku kultury.

    > Pan płaci podatki i może się załatwiać w ubikacji, a dla psów niestety nie
    > ma w Polsce ubikacji. Jeśli więc właściciel płaci podatek za psa, a nie ma
    > ubikacji więc niecg się Pan nie dziwi, ze sytuacja jest taka jaka jest.

    Czy z tego należy wyciągnąć wniosek, że gdyby nie było ubikacji dla
    "Pana" - to wspomniany "Pan" miałby pełne prawo załatwiać się na miejskich
    trawnikach, skwerach - no, dosłownie "gdzie popadnie"? I obsikiwać rogi
    kamienic?

    I najważniejsze: czy ów "Pan" w samej rzeczy robiłby to?
    --
    pozdrowienia

    Z.