  • Data: 2005-11-02 19:33:29
    Temat: Re: Psy.
    Od: "DaniTo" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> napisał w wiadomości
    news:dkb2il$8pv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To niech skontaktują się ze swoim posłem, jeśli czują się pokrzywdzeni - i
    > postarają się wpłynąć na zmianę tego stanu rzeczy.

    Wtedy z pewnością zabrakłoby pieniędzy na Pańską emeryturę/przysłą emeryturę
    :)

    > Skoro nie ma gdzie - niech to robi u właściciela w domu. Np. na dywanie
    > należącym do właściciela.

    Czy dobrze się Pan czuje?

    > A więc z całą pewnością taka "ozdoba" na dywanie nie będzie właścicielowi
    > pieska przeszkadzać; przecież "rozłoży się - to tylko kwestia czasu".
    Prawda?

    Nie, gdyż dywan nie wchałnia odchodów.

    > Przeszkadza mi dlatego, że ani nie wygląda ładnie, ani ładnie nie pachnie.

    Wygląda? W trawie? Musi Pan posiadać niezłe zdolności detektywistyczne:)
    Pachnie? Proszę zrobić eksperyment i zobaczy Pan jak szybko psie odchody
    ulegają wysuszeniu - nie śmierdzą.

    > Jeżeli natomiast jakiś właściciel jakiegoś psa wykupi sobie jakiś trawnik
    na
    > wyłączną własność, to niech tam jego pies robi, co chce. Nawet właściciel
    > psa niech "dokłada od siebie" - i raduje oczy widokami.

    Potraktujmy płacone podatki jako wykupienie państwowych trawników:)

    > Czy w takim razie - powrócę do pytania - ludzie płacący podatki, a "nie
    > posiadający ubikacji w domu", mają pełne prawo srać na trawniki? Przecież
    > ich kupa nie powinna nikomu przeszkadzać - wszak "rozłoży się", itd.

    Gdyby miał Pan choć znikome pojęcie na temat metabolizmu i był wstanie
    porównać różnice w żywieniu człowieka i psa oraz to co z wym wszystkom się
    wiąże ...
    Pyta Pan czy człowiek płacący podatki, a nie posiadający ubikacji może
    załatwiać się na trawniku. Odpowiem tak: jeśli będzie chodził "po czterech",
    będzie szczekał, nie będzie nigdy mówił ludzkim głosem, jego IQ bedzie
    porównywalne z IQ psa, jeśli będzie nosił obrożę i kaganiec, merdał ogonem,
    chodził po ulicy bez ubrania ... to tak.
    Może Pan spróbować ... :)))