  • 1. Data: 2010-03-03 12:23:59
    Temat: [kronika2prl] Psie...
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201003
    01/SZCZECIN/365890502

    Z własnej inicjatywy, bez pełnomocnictwa i z premedytacją chciałbym podziękować
    anonimowemu homo sovieticus z KGP, który najpierw chce ścigać a dopiero myśleć.
    Dość prostej (by nie rzec prostackiej) reklamie zrobiłeś niezłą otoczkę
    medialną. Anonimie, udowodniłeś, że jesteś dobrym psem. Pawłowa. Najpierw się
    ślinić, warczeć i zbierać haki a dopiero myśleć. Bardzo dobrze. Spałować jeszcze
    by można i zatrzymać kompy.

    Panowie, co tam z morderstwem szefa? Nie ma czasu, bo trzeba ścigać dzieciaków z
    gramem zielska, reklamy w prasie, pijanych kierowców i domorosłych piratów? A to
    przepraszam, rozumiem, że są priorytety.

    Krótka odezwa do w miarę normalnych policjantów: będziecie tolerować kretynów
    wśród siebie, sporo tego kretynizmu przylepi się i do was.

    mi

    disclaimer: Chyba po raz pierwszy używam porównania do psów. Kiedyś nie
    akceptowałem i się dziwiłem. Teraz jeszcze nie akceptuję ale już się nie dziwię
    tekstom w stylu JP czy HWDP.

  • 2. Data: 2010-03-03 13:02:25
    Temat: Re: Psie...
    Od: gr <j...@w...pl>

    Masz rację nie powinni ścigać, powinni połamać gościa a jak się
    zrosnie i przypadkowo przeżyje cała operacje powtórzyć jeszcze raz i
    tak do skutku.

  • 3. Data: 2010-03-03 14:04:53
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "gr" <j...@w...pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...
    > Masz rację nie powinni ścigać, powinni połamać gościa a jak się
    > zrosnie i przypadkowo przeżyje cała operacje powtórzyć jeszcze raz i
    > tak do skutku.

    ktorego? wlasciciela firmy odziezowej? pisma? moze redaktora? a moze
    kolesia z agencji ktora to wymyslila? autora zdjecia? faceta na
    zdjeciu? najpierw myslec a potem pisac?

  • 4. Data: 2010-03-03 14:30:42
    Od: "karol" <k...@b...com>

    > zdjeciu? najpierw myslec a potem pisac?

    pokolej wszytkich

    posterunkowy

  • 5. Data: 2010-03-03 14:47:22
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > pokolej wszytkich

    No to mamy wykrytą przestępczość zorganizowaną. Areszt by się przydał, żeby
    separować od społeczeństwa tych groźnych międzynarodowych producentów i
    reklamiarzy odzieży.

    mi

  • 6. Data: 2010-03-03 14:47:22
    Od: "mi" <m...@o...pl>

  • 7. Data: 2010-03-03 16:16:07
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    mi napisał(a) w <3...@n...onet.pl> :

    > No to mamy wykrytą przestępczość zorganizowaną. Areszt by się przydał,
    > żeby separować od społeczeństwa tych groźnych międzynarodowych producentów
    > i reklamiarzy odzieży.
    Zapewne z chęcią teraz byś powitał plakat reklamujący piórniki, na którym
    sześciu skejtów gwałci nauczycielkę. Hitem na pewno byłaby reklama
    gripeksu, na której dwóch łysych podrzyna gardło lekarzowi. Proponuję
    jeszcze rozważyć nakręcenie reklamy filmowej na której kilku młodzieńców
    piłą mechaniczną załatwiałoby leśniczego - reklamować to może np. miód
    leśny. Mało? Może jeszcze dźganie nożami strażaka, obcinanie głowy kanarowi
    w tramwaju, miażdżenie glanami upierdliwej emerytki...

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 8. Data: 2010-03-03 16:51:50
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > Zapewne z chęcią teraz byś powitał plakat reklamujący piórniki, na którym
    > sześciu skejtów gwałci nauczycielkę. Hitem na pewno byłaby reklama
    > gripeksu, na której dwóch łysych podrzyna gardło lekarzowi.

    Możesz przedstawić genialny tok rozumowania, który doprowadził cię do takich
    wniosków? Zdarza ci się myśleć a nie reagować szablonami?

    mi

  • 9. Data: 2010-03-03 20:14:17
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 3 Mar, 15:04, "tg" <a...@b...cpl> wrote:
> [...]
    >
    > ktorego? wlasciciela firmy odziezowej? pisma? moze redaktora? a moze
    > kolesia z agencji ktora to wymyslila? autora zdjecia? faceta na

    wszystkich i mam nadzieję, że psiaki to zrobią.

  • 10. Data: 2010-03-04 06:52:50
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > wszystkich i mam nadzieję, że psiaki to zrobią.

    Mamy rozumieć, że nie radzisz sobie z wolnością wypowiedzi nawet jako odbiorca?

    Wiesz jaki jest największy problem wolności? Kretyni, którzy zawsze się znajdą i
    będą nawoływać, żeby władza brała za pyski, bo ... (tu wstawić dowolną listę
    bredni).

    mi