  • Data: 2015-01-21 08:43:34
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.WNT.4.64.1501201929030.2064@quad...
    > On Tue, 20 Jan 2015, Jacek wrote:
    >
    > Jakoś tak.
    > Po prostu nigdzie nie zapisano, że emerytury powinny być "z dokładnością
    > do sprawiedliwości społecznej" proporcjonalne do WPŁACONYCH
    > kwot, z matematycznym uwzględnieniem rzeczywistej łącznej
    > wartości wszelkich przywilejów.

    A powinny być???
    Czy mój kolega który przez 10 lat pracował na dwóch etatach i z obu płacił składki
    (ma na koncie emerytalnym w ZUS zapisane sumaryczne duże składki), w ramach
    "sprawiedliwości społecznej" dostawać taką samą emeryturę jak byle jaki obibok?
    Są tacy którzy twierdzą że wszyscy mamy takie same żełądki i wszystkim należy sie po
    równo, a zwłaszcza nie powinno być takich którzy mają większe emerytury od nich.

    pozdr

    ---
    Avast.