  • Data: 2015-01-21 23:36:28
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Jan 2015, the_foe wrote:

    > ale są oznaki ze ma to sie zmienic, bo NFZ buduje system który
    > ma pokazać kto jest im ile winny za składkę.

    To raczej będzie miało służyć "podniesieniu ściągalności"
    (składek), poprzez egzekucję.
    Oczywiście nadal w ten sposób, że "małego" będzie nachodził
    komornik, a "dużemu" się umorzy.
    Podobno "w interesie społecznym".
    Uwalenie tysiąca "małych" już "w interesie społecznym" jako
    mniemam nie jest.

    > Prócz tych co sami sie zgłoszą do NFZ z podaniem
    > o dobrowolne objecie uzbezpieczeniem.
    > I tu jest zasada nie płacisz - nie masz.

    Wypada się zgodzić - komentowałem post dotyczący konkretnie DG :)

    pzdr, Gotfryd