  • Data: 2015-01-21 19:02:32
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "the_foe"

    > A powinny być???
    > Czy mój kolega który przez 10 lat pracował na dwóch etatach i z obu płacił
    > składki (ma na koncie emerytalnym w ZUS zapisane sumaryczne duże składki),
    > w ramach "sprawiedliwości społecznej" dostawać taką samą emeryturę jak
    > byle jaki obibok?
    Np. w PRLu od poczatku lat 70, w sektorze panstwowym, płace ubruttowiono
    i nikt nie placił składek. A niektórzy pracodawcy to zdołali nic nie
    płacić do ZUSu nawet do 1999 roku (umorzano im zobowiazania). Wiec w
    praktyce ktos moze miec pokazna emeryturę bez zaplacenia zadnej składki.
    Wiec, gdzie tu sprawiedliwosc?
    ---
    Jeszcze raz: emerytura to nie składanie na starość tylko składanie na
    starych