  • Data: 2015-01-21 11:09:47
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >...konstytucja, ...
    >Art. 32. Zasada równości obywatela wobec prawa...

    >Jak się ma to do odpraw sięgających kilkudziesięciu miesięcy. Albo płatnych
    >urlopów wieloletnich.
    >Czy w związku z tym te przywileje, które wynikają z porozumień (nie tylko
    >ostatnich) rządu z górnikami >nie dyskryminują pozostałych obywateli?
    >Czy ustawa emerytalna nie powinna traktować wszystkich równo?

    NIE. Po pierwsze NIE MA ustawy emerytalnej. Są jakieś teksty, coś
    ustalające, nie mające wiele związku z praktyką. Jest całe multum wyrokuw
    SA, są obowiązujące pszed i po ustawą nową emerytalną, i nie są one w
    tekście ustawy, a powinny być.
    Nikt nie wie co się komu należy CELOWO, by ludzie nie upominali się o to co
    się komu należy.
    To pożywka dla skorumpowanego światka prawniczego, mają zlecenie by dać
    emeryturę - to i cieciowi dadzą tuż po 50, a jak mają zlecenie by odebrać,
    to odbiorą gurnikowi z 30 letnim stażem po 70.
    Korupcja sądownictwa sięgnęła jak gadają belfszy apogeum.

    Do mnie stszelali (policja) na terenie sądu, bo w sądzie pracy upomniałam
    się o swoje: o ostatnią pensję i wpis o szkodliwyh warunkah (praca w
    szkole).
    Nie byłam świadoma, że niewinne żądanie korekty świadectwa pracyza rok
    pracy), dołożone do żądania ostatniej pensji, spowoduje ciągnięcie się
    sprawy w nieskończoność, z powodu nadepnięcie na odcisk aparatowi ucisku
    stosowanego pszez władzę.

    Twoje wątpliwości są nieuzasadnione.
    Możesz pszecież zostać gurnikiem, wolno ci.
    Twoje zastszeżenia niczym nie rużnią się od żądania:
    "hcę kroić człowika, bo ludzie są ruwni".
    Ale ja, jako pacjent nie życzę sobie by kroił mnie 80 pracownik z 2 klasami
    szkoły podstawowej, ani, żeby drogą publiczną jeździli ludzie bez prawa
    jazdy, bo żądają runości.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ zakładce 'inne', nowe wersje:
    syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),