  • Data: 2005-12-01 11:36:11
    Temat: Re: Przykry list przysłany pocztą
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joanna" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dmmlnu$fuq$1@opal.futuro.pl...
    >A art.212 i 216 KK- to to nie podpada ?

    1. a ów list poniżył córkę w opinii publicznej? ma on wpływ na jej
    stanowisko pracy? zawód?
    2. znieważyc można kogoś albo w jego obecności, albo publicznie, albo z
    zamiarem aby owa zniewaga do tej osoby dotarła. To ze napisal list do
    ciebie, nie oznacza ze zakładał ze poinformujesz o nim córkę. Poza tym nie
    wiem, co jest tak naprawdę w tym liście, ale ani fakt posiadania długów nie
    jest znieważajacy, ani fakt sypiania kogoś doroslego z kimś innym. No chyba,
    ze córka jest np matką przełożoną klasztoru:-) Juz pomijam fakt, ze jesli np
    córka sypia z kimś lub ma dlug to przestępstwa nie ma
    3. sciaganie jest na wniosek pokrzywdzonej. Nie wiem czy gra jest warta
    świeczki - grzebanie policji w prywatnym życiu córki po to abyście dostaly
    po mcu umorzenie z powodu niewykrycia sprawcy, braku znamion przestępstwa
    albo w najlepszym przypadku gdy sprawa trafi do sądu to co najwyzej grzywnę.
    Dla mnie bez sensu.

    HaNkA