  • Data: 2005-12-01 09:22:38
    Temat: Re: Przykry list przysłany pocztą
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Długi teraz wszyscy mają, a w sypianiu z kobietami nie widzę niczego złego.

    W pełni popieram Adama. Mi też się zdarza z kobietami sypiać i
    też w tym nic złego nie widzę.

    > Można próbować (wskazanie podejrzewanej osoby i porównanie ewentualnych
    > odcisków palców czy śladów DNA - jeśli np. koperta albo znaczek były
    > śliną potraktowane).

    Obawiam się, że jeśli ktoś "zachowuje" ostrożność przy takiej
    akcji, to w rękawiczkach jakichkolwiek to to robił ...

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum