  • 1. Data: 2003-07-29 13:46:52
    Temat: Przyjęcie spadku z dobrodziejstwem inwentarza
    Od: "" <p...@W...onet.pl>

    Chcę przyjąć spadek z dobrodziejstwem inwentarza, czy powinienem przed rozprawą
    w sądzie złożyć oświadczenie notarialnie, czy załatwię to w sądzie podczas
    rozprawy?

    pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2003-07-29 15:12:19
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik <p...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chcę przyjąć spadek z dobrodziejstwem inwentarza, czy powinienem przed
    rozprawą
    > w sądzie złożyć oświadczenie notarialnie, czy załatwię to w sądzie podczas
    > rozprawy?
    na sprawie spadkowej sędzia zapyta czy przyjmujesz spadek z dobrodziejstwem
    inwentarza

    --
    pozdrawiam JO

  • 3. Data: 2003-07-29 16:57:47
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Tue, 29 Jul 2003 17:12:19 +0200, uzytkownik "Jo" <j...@w...pl>
    znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego co nastepuje:

    >na sprawie spadkowej sędzia zapyta czy przyjmujesz spadek z dobrodziejstwem
    >inwentarza

    A najlepiej od razu zloz oswiadczenie o przyjeciu z dobrodziejtwem
    inwentarza :)

    --
    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ PGP Key ID: 0x7E9C34CA ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\

  • 4. Data: 2003-07-29 17:22:45
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Beerman" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości > A
    najlepiej od razu zloz oswiadczenie o przyjeciu z dobrodziejtwem
    > inwentarza :)
    faktycznie jeszcze prostsze :-)

    --
    pozdrawiam JO

  • 5. Data: 2003-07-29 18:32:31
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Tue, 29 Jul 2003 19:22:45 +0200, uzytkownik "Jo" <j...@w...pl>
> [...]

    >Użytkownik "Beerman" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości > A
    >najlepiej od razu zloz oswiadczenie o przyjeciu z dobrodziejtwem

    Z doswiadczenia mowie, bo jak sie zaspanemu sedziemu (na pierwszy rzut
    oka przyprawionemu kacem gigantem) na poczatku nie zdefiniuje pewnych
    stalych to potem mozna otrzymac postanowienie o tresci zgola
    przeciwstawnej :)

  • 6. Data: 2003-07-29 19:52:53
    Od: Dredd<...@...pl>

    Działanie na sprawie ma sens o ile nie upłynie wcześniej kodeksowy
    termin do podjęcia decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu spadku.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2003-07-30 08:10:24
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >

    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Dzięki wszystkim, rozumiem że jeśli sprawa odbędzie się po tym terminie a chcę
    przyjąć spadek z dobrodziejstwem inw. to muszę napisać takie oświadczenie i
    potwierdzić notarialnie podpis na nim. Jeśli sprawa będzie wcześniej to mogę
    załatwić to sądzie. Czy tak?