  • 1. Data: 2003-07-29 12:00:19
    Temat: Wojsko
    Od: "Shiz" <d...@w...pl>

    Czy minister obrony alboprezydent. Czy w ogóle ktokolwiek moze zwolnic kogos
    z zasadniczej słuzby wojskowej w związku z jakimis sytuacjami rodzinnymi czy
    ogólna sytuacją? I nie chodzi mi tu o odroczenie na rok ze wzgledu na
    sytacje rodzinną, tylko o przeniesienie do rezerwy.
    Dzieki z góry za info
    Pozdrawiam
    Dark

  • 2. Data: 2003-07-29 12:27:40
    Temat: Re: Wojsko
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > ogólna sytuacją? I nie chodzi mi tu o odroczenie na rok ze wzgledu na
    > sytacje rodzinną, tylko o przeniesienie do rezerwy.

    Obawiam się, że tylko przedstawiciele Służby Zdrowia mają taką moc... :)