  • Data: 2011-08-23 13:06:25
    Temat: Re: Przewód ENEA przez prywatną działkę
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "E" napisał w wiadomości grup

    >1. Zgłosiłem wczoraj sprawę tel. do nadzoru budowlanego (godz. 7:45)
    >2. Zgłosiłem wczoraj sprawę tel. do ENEA z informację że już byłem w
    >nadzorze budowlanym i planuję złożyć zawiadomienie na policji (godz: 8:10)
    >3. O godzinie 12:00 wszystko było posprzątane ( usunięta bednarka, rów
    >zakopany, dużo tel. z przeprosinami itd itp )

    >Okazało się, że podwykonawca poszedł na łatwiznę, bo musiałby usuwać skarpę
    >i krzaki. :(

    >Dziękuję za pomoc :)

    I widzisz wystarczył telefon do Enei i sprawa załatwiona.
    A tu Tobie radzili pisma polecone za potwierdzeniem itp na policję do
    prokuratora i wszystkich świętych.
    W zakładach typu Enea itp tez pracują rozsądni ludzie i można sprawę
    polubownie wyjaśnić.
    Nie rozumiem pieniaczy którzy np tu na tej grupie radzili Tobie od razu
    Policję, prokuratora, nadzór itp.