  • Data: 2011-08-23 14:23:05
    Temat: Re: Przewód ENEA przez prywatną działkę
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Matt" napisał w wiadomości grup
    12g2000yqh.googlegroups.com...

    >Ale popartym zgloszeniami.

    Tylko do PINB

    Myślę ze gdyby zadzwonił najpierw do Enei to skutek byłby ten sam. Zwykłe
    partactwo podwykonawcy i Enea nie miała by jakiegokolwiek interesu aby tego
    nie wyprostowac(zresztą na koszt podwykonawcy zapewne)

    > I wystarczył 1 telefon aby go rozwiazać

    >A jakby zgloszen nie bylo, to mogl uslyszec "dobrze, sprawdzimy" a
    >kabel by nadal sobie siedzial.

    Myślę ze nie. tam tez pracują rozsądni ludzie

    >No chyba, ze "latwo i bezkonfliktowo" to skutek "pism, wizyty na
    >policji i u prokuratorow"

    Z tego co ja zrozumiałem to żadnego pisma jeszcze nigdzie nie skierował.
    I dobrze bo dzięki temu zaoszczędził sporo czasu.

    -- Pozdrawiam

    Kris