  • 61. Data: 2015-11-04 23:51:26
    Temat: Re: Przterg na korespondencję sądową 2016-2018
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Tue, 03 Nov 2015 21:00:38 +0000, Budzik napisał(a):

    > Pomylka - trudno - urzednik wyłapie zwłaszcza ze pesel ma pewnie jakas
    > cyfre kontrolną.

    Ma, ale nie jest ona obligatoryjna. Żyją jeszcze osoby z nadanym numerem
    PESEL, w którym cyfrę kontrolną liczono na piechotę - i się pomylono.
    Taki numer PESEL jest nadal ważny.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 62. Data: 2015-11-05 04:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marsjanin m...@m...tk ...

    > Ma, ale nie jest ona obligatoryjna. Żyją jeszcze osoby z nadanym numerem
    > PESEL, w którym cyfrę kontrolną liczono na piechotę - i się pomylono.
    > Taki numer PESEL jest nadal ważny.

    Czuje sie wstrzasniety. I nie zmieszany...

  • 63. Data: 2015-11-05 11:02:24
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu piątek, 30 października 2015 12:08:59 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

    > Poza tym drony z definicji są bezzałogowe i pozbawione możliwości
    > zabierania pasażerów (spojrzyj nawet najprostszych źródeł jak wiki).
    >
    > Przy takiej logice myślenia nie dziwi, że wyciągasz jakieś dinozaury w
    > formie e-mail...
    > W XXI wieku to zniedołężnienie (Andrzej sam wybrał taką retorykę).

    Dopiero teraz trafiłem na ten post.

    Pogadamy za 100 lat.
    50 lat temu na lampowym czarno-białym tv oglądałem "Space 1999"
    gdzie mieli takie coś co nazywa się teraz smartfon.

    Jak teraz można transportować kamerę to za 100 lat można i ludzi
    i nadal będzie to bezzałogowy, bo załoga to pilot i stewardessa.

    Ja wybiegam w przyszłość, która zmieni wpisy w Wikipedii.

    Andrzej.

  • 64. Data: 2015-11-05 12:10:16
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2015 o 11:02 <n...@t...net.pl> pisze:

> [...]
    > i nadal będzie to bezzałogowy, bo załoga to pilot i stewardessa.
    >
    > Ja wybiegam w przyszłość, która zmieni wpisy w Wikipedii.

    No to wszystko jasssssne...
    Mentalnie w czasach Kobry i telewizji z Rubina, to czemu się dziwić, że
    e-mail to dla Ciebie szczyt technologiczny XXI wieku.

    Poza tym w dzisiejszych czasach raczej jest trend do wymyślania nowych
    określeń/akronimów, aniżeli do rozszerzającego łamania istniejących.

    Zresztą kwestia dronów już dawno przestała być stricte technologiczna, a
    stała się pojęciem prawnym. Język prawniczy i definicje prawne _bardzo_
    mocno opierają się "nowinkom".
    Vide paremie.

    --
    Trefniś

  • 65. Data: 2015-11-17 18:52:07
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message
    > Technicznie jest do zrobienia bez problemu i w relatywnie krótkim czasie,
    > wystarczy jakaś myśląca centrala i przygotowanie środowisk
    > wirtualizacyjnych w gminach wraz z podstawową obsługą w okienku. Problemem
    > jest cała reszta.

    inaczej - jest mozliwe wprowadzenie takiego rozwiazania na taka skale

    ale nie jest mozliwe wprowadzenie tego rozwiazania, w naszym kraju

    --
    http://db.org.pl/

  • 66. Data: 2015-11-30 13:49:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    InPost wygrywa;)

    3 przesyłki wysłane do mnie w poniedziałek 23-go- dwie InPostem jedna Poczta Polską.
    Inpost dostarczył dzisiaj, Poczta Polska wg ich strony śledzenia przesyłek
    "Przekazanie przesyłki do doręczenia"
    Jakiś korek na PP
    Przesyłka kurierska Poczty Polskiej nadana do mnie w piątek ciągle ma status "nadanie
    przesyłki"

  • 67. Data: 2015-11-30 14:11:33
    Temat: Re: Przetarg na korespondencję sądową 2016-2018
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Do dużego miasta?
    Do małych miast (np. powiatowych w mazowieckiem czy w kieleckiem) czas
    doręczeń i zwrotów przez InPost trzeba liczyć w tygodniach.

  • 68. Data: 2015-11-30 15:09:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 14:11:34 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Do dużego miasta?
    40tys
    > Do małych miast (np. powiatowych w mazowieckiem czy w kieleckiem) czas
    > doręczeń i zwrotów przez InPost trzeba liczyć w tygodniach.
    Polecony allegro i paczkomaty to zawsze się w obrębie tygodnia wyrabiają.
    Zwykły list "polecony" InPostem do Poznania wysłany adresat dostał po 8 dniach
    roboczych. Drążyłem temat i okazało się że w Poznaniu był po 2 dniach tylko zator w
    ich oddziale w Poznaniu był dwutygodniowy. Po telefonie dopiero dostarczyli. Na
    Allegro i paczkomaty chyba maja jakieś priorytety bo tam zatorów nie ma wg moich
    obserwacji

  • 69. Data: 2015-12-01 12:32:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >Jakiś korek na PP
    >Przesyłka kurierska Poczty Polskiej nadana do mnie w piątek ciągle ma

    23-go wyslane ? Kosmos jakis.

    W piatek rano kupuje cos na allegro od firmy, po poludniu przychodzi
    e-mail "sprzedawca nadal numer przesylki".
    Wieczorem status w Inposcie ciagle "czeka na odbior od wysylajacego".
    W sobote o 14-tej przychodzi sms "paczka czeka na odbior w
    paczkomacie" ...

    No ale moze po mieszkaniach to sie tym im doreczycielom biegac nie
    chce.

    J.

  • 70. Data: 2015-12-06 15:13:44
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Tue, 01 Dec 2015 12:32:03 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > Wieczorem status w Inposcie ciagle "czeka na odbior od wysylajacego".
    > W sobote o 14-tej przychodzi sms "paczka czeka na odbior w paczkomacie"

    Potwierdzam. Przed południem 11 listopada (!) dostałem SMS, że paczka
    czeka w paczkomacie. Poprzedniego dnia nadawca umieścił ją w swoim.

    Czyżby prezes InPostu sam rozwoził paczki w święta państwowe wolne od
    pracy?

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin