  • Data: 2004-12-21 22:09:55
    Temat: Re: Przeszukiwanie rzeczy osobistych w szkołach.
    Od: "marik" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:cqa60f$nmb$7@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "incuś" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Diabeł tkwi w szczegółach. Jeśli nauczyciel zażądał wyłożenia zawartości
    > toreb na stół i zainteresowani to mniej lub bardziej, ale dobrowolnie
    > uczynili, to nie naruszył żadnego prawa. Natomiast w razie sprzeciwu nie
    > zostaje mu nic innego, jak wezwać Policję. Ta już ma prawo przejrzeć.

    Jezeli ojciec stwierdzil, ze pedagog ma prawo przegladac torbe,
    ktora kupil swojemu synowi, aby ten nosil ja do szkoly,
    to ja zadnego przestepstwa ani wykroczenia nie widze.
    Jezeli ojciec prosi sasiada, aby ten odebral jego dziecko
    z przedszkola i przy okazji zobaczyl czy dzieciak nie wynosi
    przedszkolnych kredek, bo juz raz mu sie zdazylo, to chyba
    nie musi wzywac Policji, aby ta przeszukala worek na obuwie.

    marik