    From: "Serwiz" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeszukanie domu - prosze o rade
    Date: Thu, 14 Mar 2002 10:34:10 +0100

    Użytkownik "www.Meteoryt.NET" napisał w wiadomości:
    > Powiedzmy ze Kolega był sprzedawca softu z dolnej polki :))))
    > ale nie o to sie pytam, tylko o to co z komputerem Kolegi
    > moze sie stac.

    Z komputerami mozna się już pożegnać no chyba że jakimś cudem okaże się że
    cały soft jest legalny a cała sprawa to pomyłka. Ja jeszcze nie słyszałem
    aby komuś udało się odzyskać komputer po takim nalocie zwłaszcza że w dniu
    konfiskaty sprzętu soft był używany bez posiadanej licencji. Komputery będą
    dowodem w sprawie a nie podważysz zarzutu nielegalnego posiadania
    (użytkowania) np 20 różnych programów. Kupowanie licencji w dniu dzisiejszym
    mija się z celem ponieważ soft jest pod względem zgodności sprawdzany po
    numerach tychże licencji a te nie są zgodne. Nie ma tu co psioczyć na BSA
    czy Policję bo taka procedura to jest jednynie egzekwowaniem prawa
    autorskiego.

    Serwiz